Kampusa

Udalekuak 2023

Ordutegiak:

  • 9:00etatik 14:00etara
  • Harrera goiz eta irteera berantiarreko zerbitzua (ikastetxeak eskainitakoa)

Kokapen desberdinak:

  • Zornotza: Aspalditik ari gara elkarlanean Zornotzako Karmengo Ama Ikastetxearekin, kampusa ahalik eta baldintzarik onenetan gauzatzeko behar dugun lekua ematen baitigu.
  • Zure ikastetxean kanpalekuak eskaintzeko prest gaude.

Eman izena gure kampusean ekainaren 7a baino lehen


Edukiak eta gure tresna gogokoenak:

Coding Express

2 urtetik aurrera
  • Programaziorako oinarrizko gaitasunak.
  • Tresna pre-programatua, ez du tresna osagarririk behar.
  • Bluetooth bidez tablet bati lotura jarduera gehiagorako.
  • Funtzionamendua:

Kolore bakoitzeko adreiluak, trenari ekintza desberdin bat eginarazten dio, beraz, umeek programaziorako oinarrizko gaitasunak garatzen dituzte, sekuentzia eta baldintzen bidez.

LEGO Education WeDo 1.0

  • Roboten eraikuntza eta programazioa.
  • Ordenagailu batekin lotura fisikoa behar du.
  • Funtzionamendua:

Umeek diseinu amaigabeak egin daikiez sentsore sinpleekin eta ordenagailu batera konektatutako eragile batekin, jokaerak programazen dituzte. Robotikan hasteko tresna ezin hobea, erraza eta dibertigarria.

6 urtetik aurrera

LEGO Education WeDo 2.0

7 urtetik aurrera
  • Roboten eraikuntza eta programazioa.
  • Bluetoothen bidezko lotura behar du.
  • STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Maths) munduan esperientzia praktikoa.
  • Scratchekin bateragarria.
  • Funtzionamendua:

Hiru fasetan banatutako 16 proiektu: Esploratzeko fasea, ikasleek proiektuan sartu daitezen, sortzeko fasea, eraikuntza eta programazioa sustatzeko eta partekatzeko fasea, proiektua aurkezteko.

LEGO MINDSTORMS Education EV3

  • Roboten eraikuntza eta programazioa.
  • Bluetoothen bidezko lotura behar du.
  • STEAM munduan esperientzia praktikoa.
  • Funtzionamendua:

Robotak eraiki eta programatu daitekez, eragile, sentsore, gurpil, engranaje eta beste gailu teknikoen bidez.

10 urtetik aurrera

LEGO SPIKE ™ Prime

Lehen eta bigarren hezkuntzako ikasleentzat
  • Ikasteko sistema praktikoa, intuitiboa, inklusiboa eta oso moldagarria.
  • Bluetooth bidezko konexioa gailu batekin, funtzionatzeko.
  • Scratch-en oinarritutako programazio hizkuntza intuitiboa.
  • Diseinu sortzailerako aukera amaigabeak.
  • Funtzionamendua:

Joko praktikoa eta programazio digitaleko esperientziak lotzen dituen ikaskuntza osoA. Arrastatzeko eta askatzeko programazioa eta SPIKE Prime app-aren barruko unitate didaktikoak hub programagarrira pasatzen dira, eraikuntza fisikoek bizia har dezaten.

SPIKE ™ Essential

  • Energiaren, energia-transferentziaren eta talkaren kontzeptu zientifikoen ikerketa.
  • Scratch-en oinarritutako programazio-hizkuntza.
  • Ikasleak gaitasun sozioemozionalak, linguistikoak eta matematikoak garatzera bultzatzen ditu.
  • Funtzionamendua:

45 minutuko zortzi ikasgai dituzten bost unitate, curriculumeko edukiekin lerrokatuta, STEAM arrazoiketa independentea bultzatzen dute, narratiba erabiliz problemak modu ludikoan ebatziz.

Lehen hezkuntzako ikasleentzat

Scratch

Lehen eta bigarren hezkuntzako ikasleentzat
  • Doako programazio-hizkuntza.
  • Programaziorako sarrera bikaina.
  • Istorio interaktiboen sorrera.
  • Programatzeko prozesua jolas bihurtzen du.
  • Funtzionamendua:

Alde batetik, objektu batzuk ditugu (Scratchek erabiltzen duen nomenklaturan), eta, bestetik, hainbat ekintza eta portaera, objektuek modu batean jardutea lortzeko konbina ditzakegunak.

Makey Makey

  • Eguneroko objektuak ordenagailu baten tekletara konektatzeko diseinatutako asmakizun-kita.
  • Scratchen proiektuekin bateragarria.
  • Funtzionamendua:

Zirkuituko plaka bat, krokodilo-pintzak eta USB kable bat erabiliz, jostailuak seinale elektrikoak erabiltzen ditu ordenagailura teklatuaren pultsazio-seinale bat edo saguaren klik bat bidaltzeko. Makey Makeyk teklatuan edo saguan klik egiten duen edozein web orri edo programarekin funtziona dezake.

Lehen eta bigarren hezkuntzako ikasleentzat